Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

~ helt utan kontroll

jag kan få hur mycke damp som helst, bli asarg och sån skit, bli ledsen. tappa fotfästet. snubbla på mina egna val, gå fel vägar. göra tvärtemot vad alla andra säger att jag ska göra. och det är det som får mig att inse att jag int har ngn kontroll på ngt. att jag är helt utan kontroll...
måste ta tag i de och göra de bättre. jao!

ehm, jag borde egentligen va i skolan nu. men har som vanligt ingen ork t det... fattar int va som är problemet me mig, vill ju fan ha bra betyg och sån skit. och de får ja ju bara genom att vara i skolan och göra de jag ska.. även om de suger... så ska förmodligen dra mig t skolan vid 12.40 för då börjar idrotten, och då ska ja o emelie gymma (y)
chillmode now (;
Anonym

Ingen är utan kontroll, bara utan självdiciplin...

PUBLICERAT DEN 2011-01-10 KLOCKAN 22:14:38
maddiz

din blogg är fin!! :)

Btw, jag har inget emot dig.

Bli vänner igen? :)

PUBLICERAT DEN 2011-01-18 KLOCKAN 19:33:03
BLOGG: http://thosenightskeptmealive.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: