Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

~ jävla skitsnack hela tiden, o diss.. moget.

jag är så jävla trött på allt skitsnack, på att ni ska dissa och framför allt frysa ut mig, ge er.
jag skiter i er då och skaffar nya vänner, vänner som  inte sviker och som man kan lita på. för de kan man tydligen int på er.
fyfan.
och sen s, du säger fan allt man säger t dig, de säger du fan t andra, medan jag inte säger något t någon annan. och moget o dissa bara för att någon inte kan ngt och ni är bra på de, fan så trött jag blir.
och ni vet vilka ni är!
jag pallar fan int att ni ska trycka ner alla hela jävla tiden, och jag är säkert inte den enda som ni trycker ne och skiter i. de finns säkert massa andra som också känner som mig ba för att dom är me er.
så jag kommer ba va me er om ni frågar mig först. ja tänker fan inte fråga er.
jävla fittor.
fyfan.
moget :s

Anonym

tror inte dom vill fråga dig ändå när du kallar dom jävla fittor. haha snacka om att du verkligen inte tänker långt bruden..... så man behandlar andra blir man själv behandlad, du har nog aldrig hört det förut verkar det som, eller så vet du kanske inte vad det betyder?! tycker synd om dig.

PUBLICERAT DEN 2011-01-17 KLOCKAN 20:02:31
Anonym

Ja något är uppenbarligen helt helt ur spår i skallen när man skriver och beter sig som du gör. Håller med föregående inlägg...:/

PUBLICERAT DEN 2011-01-17 KLOCKAN 20:37:26
Anonym

Ja något är uppenbarligen helt helt ur spår i skallen när man skriver och beter sig som du gör. Håller med föregående inlägg...:/

PUBLICERAT DEN 2011-01-17 KLOCKAN 20:38:15
................

du ska fan inte tro att alla vill vara med dig för att du tror att du är så häftig för typ hälften du säger är ljug det har jag hört jallafall för har hört allt du har sagt och om du ska ljuga lilla vän så ljug bra då för fan för ingen tror på de du säger ändån så då ärre bättre att vara tyst!!!!! jag tror du behöver vara lite ner tryckt så att du lär dig att inte vara så förbannat bitchig:P ha en bra dag puss och kram:D

PUBLICERAT DEN 2011-01-18 KLOCKAN 09:53:43
feaoåignewqåohe

seriöst, du är förfan totalt jävla pantad. Det är klart somfan att ingen vill vara med dig, när du bara ljuger hela tiden? Typ som alla dina "våldtäkter" du har varit med om.. fattar inte du att ingen trodde på dig? du måste vara helt blåst om du tror att du verkligen är så bra som du säger. Puss <3

PUBLICERAT DEN 2011-01-18 KLOCKAN 15:23:45

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: