Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

dag 7 - min bästa vän ! ♥

amanda skrev till mig på fb innan och frågade om jag ftf har bloggtorka, och det har jag ju. så hon sa att jag skulle fortsätta med detta. så det är väl bara att göra det.
- min bästa vän? jag har flera bästa vänner, men den bästa kanske är sanna, eller?
jag berättar ju allt för henne och hon känner mig innifrån och ut, hon vet vad jag älskar och vad jag hatar. hon ser på mig om jag är ledsen, sur eller irriterad. hon ser på mig om jag är glad. hon känner mig rakt igenom, och hon är min kusin. hon har vetat vem jag är och känt mig i 16.4år, hon va nästan där när jag föddes. jag kan berätta allt för sanna, och då menar jag verkligen allt! men visst har vi bråkat och så, men det gör väl alla, ingen som inte bråkar en enda gång, då äre ju ngt fel..
menmen, sannaedman? - jag älskar dig!! ♥♥♥♥♥♥♥


en bild på världens finaste!
SannaEdman

ååååååååååååååååååååååååh! :D

Jag älskar dig! jäääääääääääääääääääääääääääätte mycket! Finns alltid här för dig! puss <3

PUBLICERAT DEN 2010-12-13 KLOCKAN 17:45:15

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: