Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

dag 8 - ett ögonblick

den dagen förra veckan med ballen och viktor, det ögonblicket, innan jag skulle in till mamma och ni hade kört hem mig, det är det bästa på länge! så fruktansvärt glad blev jag! ♥

Anonym

fick du en puss av viktor elr vad hände? :)

PUBLICERAT DEN 2010-12-14 KLOCKAN 17:58:57
aamandasandell '

sv; hihi, till och börja med , vem är du`?

och ja, det kanske jag fick. men jag skulle uppskatta om du/ni skrev ert namn, roligare att svara då :')

PUBLICERAT DEN 2010-12-15 KLOCKAN 09:15:22
BLOGG: http://aamandasandell.blogg.se/
Lina

lina heter jag. du vet att viktor har flickvän va?

fast tror du skulle passa bättre med honom

PUBLICERAT DEN 2010-12-15 KLOCKAN 18:03:43

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: