Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Torsdag 2/12! :D:D:D:D

Tjenatjatjafan!
tänkte börja med att berätta vad som hände igår.. först skolan, sen hem och äta och lite, kollade lite på tv, duschade. sen smsade viktor och frågade om han och christian fick komma, o de är klart dom fick, osen kom dom, och conny va med också. så skulle vi in till stan och böga oss o sladda oså, så när vi var på väg in till stan så körde viktor i diket, så då fick jag och conny putta på så han kom loss, sen körde vi runt i stan och sladdade, och på slätten, nice! sen när vi skulle hem så körde han på samma väg som vi körde i diket på innan, oså lyckades han köra i diket igen! men larm körde bakom, så de va bara att dra upp oss igen. så skulle vart hemma vid 8, men kom hem vid 9 typ ist. men mamma sa att de inte gjorde ngt för att jag smsade och berättade va vi gjorde! :)
HAHA, asskön kväll me dom bästa! tack!

så idag så hämtade viktor mig och jossan, så vi slapp åka buss, så kom till skolan vid kvart i 8 ist. satan va skönt de va! :)
tack viktorsnygging ;)

men nu ska jag jobba lite, eller kanske läsa bloggar, de lät mer lockande! ;) haha! skön jag är !
pussfan :*


ohfyfaan va hett asså! (A)

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: