Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Välkommen till eksjös fuckin' kommun!

alla vet vilka man har knullat med, alla snackar skit om varandra, alla känner varandra, allas hemligheter blir nyheter.. Välkommen till Eksjö's fuckin' kommun! det du int vet om dig själv, - det vet alla andra. I eksjö finns inge som heter privatliv, "alla får ta del av allas liv" - det är så eksjöfolket tänker :o
trött man kan bli på skiten ibland. låt mig knulla vem jag vill, det behöver int bli dagens nyhet vem jag har knullat. men så är'e i eksjö, inge man kan göra något åt.. så så är'e bara. och mina hemligheter, dom blir nyheter, dom största nyheterna i stan, kul.. allt man berättar för någon blir nyheter, hamnar i eksjö's skvaller chatt. asså jag berättar för dig -> du för någon -> någon för en annan osvosv. det är så det är i eksjö. men bara för att vi gillar samma kille blir'e kriiig, är'e värt de? låt mig bara få han. han är min, du har int tid. min är han!

eksjö borde sprängas, eller ah, nåt sånt. så alla fattar att de int är värt att snacka så sjukliigt mke skit. och sen har eksjö en regel: fjortiisar kan fara åt fan. men de är bara ett problem! JAG TÄNKER INT FARA ÅT FAN! för jag är mig själv, och ett citat " va deeij själv, de finns redan så många andra" de lever ja för. gillar du inte mig, varför är du på min blogg då? mitt liv, mina regler, mina åsikter, mina texter, mina bilder, allt är mitt! so fuck you om du inte gillar mig! My hater's made me famous!


Tuffazzt! ;)))
emelie

ah så bra :)

PUBLICERAT DEN 2010-11-28 KLOCKAN 17:36:49
BLOGG: http://emeliiejohansson.blogg.se/
Anonym

Hahahhah, tuffazt tagit från mig eller? :)

PUBLICERAT DEN 2010-11-28 KLOCKAN 17:59:09
BLOGG: http://jjosefinehedblad.blogg.se/
-

försvinn från eksjö då?, om du nu inte pallar att vara här.

PUBLICERAT DEN 2010-11-28 KLOCKAN 20:45:02
,,,,

snälla lilla du. det är så i vilken stad du än bor i. men snälla, flytta härifrån så att vi slipper dig.

PUBLICERAT DEN 2010-11-28 KLOCKAN 21:55:49

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: