Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

skriva av mig.... & jao!

jag måste bara skriva av mig lite, ska inte skriva allt för dumma saker, men måste påpeka vissa saker bara...
alla som hålller på och kallar mig fjortis, hora slampa osv kan ni inte bara sluta med det? det är ju bara såå barnsligt! sen tycker jag att ni om ni nu ska kalla mig det, säga det öga mot öga ist. det är bättre och mer moget. sen äre så att jag har det inte speciellt lätt just nu så alla som håller på och trackar mig på bloggen i  idiotiska kommentarer kan ju ta reda på hur det ligger till och hur jag mår innan ni gör det, och tänka ¨på hur ni skulle känna om ngn skulle skriva så till er! tänk er för!!


nyss åkte baby hem, vi har haft det mysigt osv tycker jag, ätit vofflor, myst, jag har städat bilen och pantat burkar osånt. men nu i veckan vet jag inte hur mycket vi kommer ses, inget bestämmt iaf... bajs :(
menmen, nu ska jag väl kolla lite bloggar osv och sen ta ngt att äta för att sedan borsta tänderna och krypa ner. juste ska packa också! :P
ska ju till mammi imon!
hoppas att skolan går bra imon, det måste den fan göra. annars blir jag deprimerad.
och en sak till, börjar undra om jag har ADD..? kanske... aja.
ha en superbra söndagskväll nu! ;D



Maddiz - ett liv i flera delar ♥

Amanda, du vet vad jag har sagt innan, du är värdefull, och dom som håller på är bara svartsjuka.

Du är bra för den du är!♥

PUBLICERAT DEN 2011-04-03 KLOCKAN 20:50:06
BLOGG: http://imfreakingouttotally.blogg.se/
.

kanske inte så konstigt att folk säger/skriver sånt till dig när du håller på som du gör :P Snackar skit om allt & alla, snor folks saker.. och massa andra saker.. Du borde kanske inse att man inte kommer långt i livet om man är som du. Väx upp istället.

Och sluta sno andras bilder....

PUBLICERAT DEN 2011-04-03 KLOCKAN 20:52:55

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: