Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

ONSDAG 3/8

Hejhejhallå! Tänkte att jag skulle bli lite mer aktiv med bloggen nu och verkligen försöka uppdatera ofta :D Så härmed tänkte jag skriva att om någon vet en app med blogg.se så får ni gärna kommentera det ! Jag vill verkligen ha den, jag jag även sett att de har uppdaterat facebook i mobilen och jag tycker det är myycket bättre än det som va innan! Nu kan man ju sätta ut platser där man är och så vidare, det går även att snacka i chatten och det har man inte kunnat innan! Så ett stort plus för det. Nu ska jag cykla hem och äta frukost och i hörlurarna har jag bruno mars-the lazy song, feting bra låt dedär ;) Men ja, nu drar jag, puss! :)
Sandra

Äääääntligen ! Blogga på nu:D

PUBLICERAT DEN 2011-08-04 KLOCKAN 23:28:09
Anonym

Varfööööööööööööööör bloggar du inte:(((((

PUBLICERAT DEN 2011-08-16 KLOCKAN 14:50:07
m. ♥

på ginatricot! :)

PUBLICERAT DEN 2011-08-25 KLOCKAN 19:39:09
BLOGG: http://utankontroll.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: