Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

5 December 2011

hejsan sweeties!
först vill jag börja med att dissa lite, jag tycker det är så tråkigt att ni nästintill har slutat kommentera. usch det svider i mitt hjärta.
men sen en bra sak, min statistik har stigit rejält, vilket är skitskoj!

Well, over to something else!
Om cirkus 20 min drar jag från Bruzaholm och vidare in till eksjö, ska göra lite ärenden och sen träffa lisa en sväng också! Så det kommer inte bli någon uppdatering förrns ikväll, förlåt. och jag har inte heller tid med att göra några tidsinställda, men kanske kan mobilblogga någon gång under dagen! :)
&snart ska jag dra till nässjö och träffa finaste conrad, ni skulle bara sett vad han skrev till mig igår, åh blev tårögd.
mysig pojk dedär!

men nu ska jag smsa och väcka lisa och sen ska jag dra mig ner till bussen, se u later! ;)
Anonym

Jag orkar inte kommentera längre. Får knappt aldrig svar. Och hemligheten har vi fortfarande inte fått höra.. Tråkigt :(

PUBLICERAT DEN 2011-12-05 KLOCKAN 13:41:31

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: