Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Haft fullt upp!

hejsan sötisar!
ledsen att jag inte har hunnit blogga något idag, men har haft fullt upp.
vaknade runt ett och då blev det frukost, sen snabbt som attan in till eksjö till familyhouse, köpte vinterskor och trosor & strumpor, hoho.
sen vart de ut till dollarstore och där vart det hårborste, volymspray, lypsyl, sminkborstar och även ngn mascara som gör fransarna längre, får se om det hjälper. sen när jag kom hem packade jag upp alla mina saker och fixade i lådorna och allt och sen ska jag snart äta, pannkakor (a) och efter blire duschen sen dra mig vidare upp till tobbe och bosse, mycket trrreeevligt!
sen ska jag även kolla om jag kan åka in till eksjö imon och träffa lisa, saknar min fina fruu! ;*
men ah, nu ska jag fixa lite tidsinställda för er, hope u like it ! :D

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: