Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Oh hot damn, this is my chance,

tjabbatjenahallåå!

tänkte bara dra lite snabbt för er vad som händer idag osv, nu ska jag äta frukost oså sen åker vi in till intersport och köper termobrallor till mig, och sen får de bli möta upp lisa och köpa cigg o lite sen bär de av till skolan, börjar tolv idag för vi går tills våra bussar går, fast jag ska dra lite tidigare, typ 7 för jag ska möta upp myggan på stan och tjöta lite med han innan jag tar bussen hem ;)
men nu måste jag dra oså, måste käka!
pusshej å allt sånt skit!


mmmh, ni ska få flytta in i mitt garage ;d
m

Den kommer antagligen finnas att köpas. :)

PUBLICERAT DEN 2011-12-07 KLOCKAN 19:33:04
BLOGG: http://utankontroll.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: