Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Tänktee bara påpeka en sak för er..

Jag har aldrig varit desperat efter något och aldrig försökt vara någonting jag inte är. Jag hatar sådana människor, det är så synd att dom ska behöva låtsas vara något för att bli accepterade. Att leka allanballan för att det är ett litet sätt för dom att få luft. Det sorligaste är att jag alltid varit tjejen som fått höra att jag inte är som alla andra, och som att det vore någonting negativt. Jag är så jävla stolt över att inte vara som alla andra, I am me, me is I. Fuck the rest. Jag älskar att vara glad när jag har chansen. Jag skriker ofta, springer, skriker. Sån är jag. Folk får tycka och tänka vad dom vill om det, men har man problem med det ta det med mig. Inte bakom skärmen, in real life. Jag är korkad och katig men för det betyder det inte att inte en enda jävel ska ha respekt för mig. Jag behandlar folk som jag själv vill bli behandlad. Jag snackar inte skit bakom mina vänners ryggar, har jag problem tar jag det med rätt person från början och står för min åsikt. Är det inget viktigt kastar jag det! Jag dömmer inte folk jag inte känner, spelar ingen roll hur dom ser ut eller vad dom gjort tidigare i livet. Min uppfattning är vad som räknas för mig. Så trött på den här skiten. Fega jävlar, vill ni något vet ni vart jag finns. Men kom fan med en riktigt bra anledning att klaga innan ni gör det.

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: