Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Vardag.

Vidriga kommentarer är vardagsmat för mig, det är sånt jag får hantera varje dag. Det går in genom ena örat och direkt ut genom andra. Jag är van, men bara för att jag sluta lyssnat betyder det inte att jag låter mig själv behandlas hur som. Absolut inte. Men det finns ett tips att ge till er, såfort någon blickar er. Va nöjda med er själva, och visa de! Att någon kollar på dig, vanligt eller snett men ändå behåller blicken betyder att du står ut. Du har något speciellt! Om någon är riktigt ful, eller klär sig konstigt ställer vi oss ju inte och glor. Vi kollar, men försöker undvika personen för att hon/han inte ska se. Men såfort vi ser någon supersnygg kille, eller någon outstanding person så fastnar våra blickar. Allt sker liksom.. Automatiskt. Tänk på de! - Blickar är ofta posetiv kritik, det betyder att du outstanding ändå. - Det är något jag älskar!



Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: