Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

When karma comes back and punch you in the face, i will be there too... just in case if it needs help!


Tja0!
inte vart världens bästa på att blogga denna veckan, men bloggar så fort jag hinner!
kan inte skriva så mycket nu för har lektion oh lärarn stänger av oss från internet om hon ser att vi sitter här, eheh, amanda har vart en busig flicka ;$

Slutar skolan runt 3 idag, oh då tar jag bussen till nässjö för att åka oh dampa lite på Telia, som aldrig får tummen ur röven att fixa min mobil, batteriet laddar ur på en halv dag :@
arg chey..

Efter det blire nog att åka hem och städa rummet så att det är fint tills mamma oh pappa kommer imon oh hälsar på. sen kommer ju även min finaste oh bästa pojkvän på fredag oh stannar till lördag, massa mys ohså! :D

Ajah, nu ska jag skriva klart de sista om bruzaholm oh sen vet jag int, men vill bara bli klar me de!
så ja skriver mer sen ohså!, fint som fan!
Pusshej oh allt dedär!



Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: