Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

i en rosa helikopter ska jag flyga hem till dig, i en rosa helikopter ja då flyger jag genom sjtärnorna till dig...

vaknade tidigt idag med, dvs vid 8.. döda mig xd jag orkar fan inte vakna så tidigt på lovet -.-' aja, uppe är man iaf.... sket i vetlanda idag för att pappa sa att ja va tvungen att städa lägenheten idag, sry ellan ♥ och sen aja, när vi hade vaknat låg vi kvar ett tag och bara myste, *hihi*. sen badade vi i badkaret, och efter det gjorde jag frukost. det uppskattades tror jag! när vi hade käkat frulle lyssnade vi lite på musik och sen gick jag och la mig och somnade till nu från 13.20, skitskönt! :) yeapyeapp. nu ska jag städa hela lägenheten inklusive mitt rum och beby ska börja göra fläskpannkaks-smeten eftersom att det blir fläskpannkaka idag :D *slickar mig runt munnen* (A) aja, kanske ska börja med det då ;)
ha det gött!

- aja, en liten sak bara, SLUTA SÄG ATT DET INTE ÄR JAG PÅ BILDERNA ERA JÄVLA FITTOR. GILLAR NI INTE MEJ VARFÖR SKRIVER NI DÅ IN MITT BLOGGNAMN PÅ DATAN DÅ? ELLER GÅR IN FRÅN FB?! SLUTA MED DET TACK!!


Anonym

Trevlig blogg du har :P

PUBLICERAT DEN 2011-02-17 KLOCKAN 14:58:21
BLOGG: http://styleformen.blogg.se/
Cass

Kolla in min stora bloppis !! :) - du sätter priserna.

PUBLICERAT DEN 2011-02-17 KLOCKAN 15:03:36
BLOGG: http://salebycass.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: