Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Vänskap!

"du förstår inte innebörden med vänskap" sa en tjej till mig idag.
haha gör jag inte?
vad är det jag inte förstår då?
- jag vet precis vad innebörden med vänskap är ;)

vad tycker ni om det?
förstår jag det eller förstår jag det INTE?
skriv i en kommentar vad ni tycker ;)
admin

HAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHA !!! Du veta innebörden med vänskap !!! hahahaaa !

PUBLICERAT DEN 2011-02-08 KLOCKAN 14:10:30
Maddiz

klart du vet!



det finns idioter till allt, och jag hatar när folk snackar skit. <3

PUBLICERAT DEN 2011-02-08 KLOCKAN 19:42:45
BLOGG: http://maddizdenvackraangeln.blogg.se/
Anonym

Med tanke på vad du kallar dina "kompisar" för här på bloggen, så verkar det väl aningens tveksamt om du förtsår innebörden...eller???

PUBLICERAT DEN 2011-02-08 KLOCKAN 20:24:38
Anonym

Jag VET, att du inte vet vad innebörden med vänskap är.

PUBLICERAT DEN 2011-02-08 KLOCKAN 21:30:27

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: