Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

2:a Mars kl. 13:34.

HEJSAN SÖTNOSAR!

Sitter just nu i skolan (?!) och väntar på bussen hem. sov ju hos baby inatt och va ju ledig idag, så de är ju perfekt att vara sjuk då :s vaknade inatt vid 04.30 typ och hostade som fan, hade väckt baby av de så han följde med mig ner så jag fick ta hostmedicin, och då blev de genast mke bättre och jag sov tills han väckte mig :)
nu ska jag snart med bussen hem till mamma som ni ser att det står längre upp i texten, älsklingen skulle följt med hem men det fick han inte för mamma, så han får gå 3 km hem idag för ingen som kan hämta honom :s aaa inte lätt att bo ute i ingenstans :P
nu ska jag kolla de sista bloggarna och sen åka hem och plugga svenska, har ju prov på fredag haha.
hoppas jag klarar det då bara, ajja hejsvejs!

PUSS :love:


~ det fick bli en gammal bild ;)


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: