Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

HISS & DISS!


- att det börjar bli vår, solen har börjat titta fram och snön börjat smälta :D

- kompisar som aldrig sviker :)

- färgsprakande accesoarer, tex klockor, armband osv. sjukt snyggt!



- falska personer i min omgivning, -.-

- små äckliga jävla fjortisar som tar mina bilder och texter och påstår att det är dom på bilderna. åh så sur man kan bli. likaså personer som kommer in på min blogg, läser inget (gissar jag på?) och skriver i kommentarer att jag är en hora, slampa fitta osv, och hörrnini? en hora tar betalt för att ha sex, jag har bara sex men min pojkvän och tar definitivt inte betalt för det! VÄX UPP..

- att studiebidraget ska va så förbannat lågt -.- palla!



Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: