Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

PATETISKA SMÅGLIN!

kalla mig fjortis, hora, bitch, slampa allt ni vill. göre. för jag bryr mig inte. jag tycker bara att ni är barnsliga, omogna och inte har något liv. det är bara töntigt. jag önskar dock att ni kunde växa upp och skaffa er ett liv ist för att bara klanka ner på alla andra. det bevisar hur barnsliga ni är. jag skriver vad jag vill här och det jag skriver ska ni inte kopiera heller. fan va barnsliga ni är. ta inte mina bilder heller och låtsas att det är andra. omoget som fan. väx upp barnungar. tänk va bra allt skulle bli om ni  kunde få bättre självskänsla genom att va er själva. för ni lär ju inte ha bra sjkänsla eftersom att ni vill se ut som mig och skriva som mig. haha. patetiska så barn! bara skrattar åt er ;)


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: