Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

svar på fuckin' kommentarer!



ehh...  ([email protected]) om SVAR PÅ FRÅGESTUNDEN!:
amanda, enligt dig så har du blivit våldtagen av 3 olika pers. Hur fan kan du då bara haft sex med 2 pers? MYTTARE :D
Denna kommentar är inte godkänd

SVAR; ASSÅ JAG FATTAR INTE HUR NI ORKAR HÅLLA PÅ , JAG HAR BLIVIT VÅLDTAGEN AV 2 PERS, MEN JAG RÄKNAR FAN INTE DET SOM SEX, DET ÄR NÅGOT SOM MAN BLIR TVINGAD TILL OCH JAG RÄKNAR INTE SAMLAG SOM ATT MAN BLIR TVINGAD TILL DET, MEN DET KANSKE NI GÖR.... SÅ HÅLL KÄFTEN OCH STOPPA UPP ERA KOMMENTARER DÄR SOLEN INTE LYSER!


Sanna om svar på tal:
Om man kännt dig sedan du var liten så vet man att det inte är du Amanda..
Denna kommentar är inte godkänd

SVAR; du vet fucking ingenting om mig Sanna så du kan bara dra, du kände inte mig för den jag verkligen va och jag visade inte varenda bild på mig för dig ;)
PUSS SNUTTIS!
sanna e

det är inte jag som kommenterar, så du vet.. det är någon annan som kommenterar i mitt namn, blir så trött. så om du tror att det är jag som kommenterar sanna kommentarerna så är det inte jag.

PUBLICERAT DEN 2011-05-24 KLOCKAN 08:38:07

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: