Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Best thing I never had!

Yo peps! ♥
sitter på bf nu, har suttit här ett tag, väntar på att lektionen börjar vid 09:50, hihi.
då har jag mentorstid med eva och sen efter det har jag lunch, sen eva igen och sist men inte minst karin!
efter skolan ska jag se om myggan vill ses lite för jag skulle träffat han igår men hann inte då för babe fick sluta tidigare :/ efter det ska jag dra och träffa jens och johanna.
fina vänner som bryr sig. ♥
vi drar nog hem till mamma efter det, chillar och har det gott.
och efter det ska jag plugga lite matte.
det behövs!
sen efter det blir det nog dusch och sen sängen!

Tjofaderuttanhej! ♥



suddig bild från arkivet.
men inlägg utan bilder är big thumb down tycker jag!

Fanny

Bra din blogg är:)

PUBLICERAT DEN 2011-10-19 KLOCKAN 12:44:16
BLOGG: http://ponnybrudarnaa.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: