Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Svar på kommentarer!


Issa :) om Möte + Möte!:

Komigen komigen komigen!:D:D vi vill höra nu, har väntat länge nu ju!:)
Svar: jag behöver mer "pushande" kommentarer för att jag ska säga vad hemligheten är, så sprid min blogg, och ju mer du sprider den desto snabbare får ni veta ! :)

♔ ズ-ミ ボンミンジ[Jummi Von Minji] Official Blog ♔ om Tips!:

Nice ska titta in ;D
Svar: ja gör det, de har massa bra saker! :)

stina om Möte + Möte!:

Åh, ja blir så glad varje gång ja ser att du uppdaterat din blogg. <3
Svar: åh så lycklig jag blir av era fina kommentarer. de gör verkligen att jag vill & orkar uppdatera bloggen även om jag är totalt nere på botten! du gjorde min dag och kommer få ett eget inlägg! ♥


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: