Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Svar på tal!



Millah - väntar första barnet ♥
 om Outfit of the day!:

Hej... Allt bra?
Jag har igång massa roliga tävlingar & det kommer in nya titt som tätt!

Du hittar tävlingarna här---> http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html

Ta hand om dig =) Kramar // Millah
Svar: Hejsan! allt är kanoners! hur är det själv? jo de måste jag verkligen kolla in när jag har tid! :)
detsamma! kram!

HANNA om Sitter på princess med myggan och äter fru...:

hoppas du får en jättebra dag! :)
Svar: tack så mycket & detsamma! :)

bexx om en fråga såhär en onsdagkväll!:

ibland skriver du intressanta saker, ibland är det fina bilder, ibland bra tips :)
Svar: haha bexx då! men tack! :)

bexx om Brukade tycka att du var sjukt snygg , men din attityd gjorde dig ful som fan.:

åh solsidan hahhahahaah
Svar: haha 'solsidan' äger :D

bexx om Torsdag!:

för mig med, tur att man aldrig går själv XD
Svar: haha jaa, fast jag går ju själv :(

Linnea! om Möte + Möte!:

Tycker din blogg är en av dom bästa när du uppdaterar såååååhär mkt! Älskare! Jag sprider faktiskt din blogg väldigt mycket. Tycker vi ska få veta nu (à)
Svar: aw shit va glad jag blir, ja jag försöker ju verkligen så att ni ska bli nöjda, men ibland hinner jag verkligen inte, då jag pluggar eller är med min pojkvän! åh du gör mig massa glad! hemligheten kommer snart! ;)

Anonym om Sitter på princess med myggan och äter fru...:

han är så sööööööt
Svar: haha naw va söt du är, men du har väl inte missat att han har en blogg, kolla in han här: http://mygganss.blogg.se/! :)

Emlaansko om Torsdag!:

Får du pengarna som är står där uppe!? ;)
Svar: nej det får jag inte :/ det är bara hur mycket min blogg skulle vara värd om jag skulle få pengar. men jag skulle vilja ha dem men vet inte hur man gör :(

Anonym om Möte + Möte!:

Nu har vi faktiskt spridit så mkt vi kan:D tycker faktiskt att vi ska få höra nu. Har gått lite väl lång tid..:(:( duggar din blogg starkt! Kram kram
Svar: aw va söta ni är, men det har bara gått 1 vecka :o så lite till!
aw så gullig du är! :) Kram!


dite om Kolla va ja hitta på stan, så söt ! Volvo <3:

allt bra idag? :)
Svar: hejsan! jo allt är jättebra! hur är det med dig då? :)

Nathalié - Extrem barnlängtan & snart händer det, IVF 2012 <3   Kolla va ja hitta på stan, så söt ! Volvo <3:

Hej hej, hoppas allt är bra? :).

Jag har igång en bunt med tävlingar på bloggen och det kommer upp nya hela tiden. Just nu har jag igång tävlingar om Personlig almanacka, Fullproppade Goodiebags, Eyelash serum, underkläder från Abecita, m.m! Tävlingarna hittar du här: http://yarp.blogg.se/category/tavlingar.html

Du kanske gillar underkläder? Vinn valfritt underklädesplagg här: http://yarp.blogg.se/2011/october/vinn-valfria-underklader-fran-abecita.html

Har nya tävlingar varje vecka nu fram till Jul, så passa på att vara med!

Kika gärna in & se om det är något som intresserar dig :)

Om du inte vill ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt!

Ha det gott,
Kram Nathalié
Svar: hejsan Nathalié! det ska jag verkligen kolla in, alltid kul att vara med och tävla! :)
om

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: