Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

VILL HA DIG I MÖRKRET HOS MIG..

saknar tiden då vi va riktigt nykära och va med varandra hela tiden och inte tvekade på varandra. vi kollade på film, hittade på saker hela tiden och hade det bara bäst. vi va på fester tillsammans och hade även fester tillsammans, det va góa tider, men man får  väl hoppas att de tiderna kommer tillbaka snart. vill bara att du ska säga hur mycket du älskar mig hela tiden.

och en dröm till jag har är att jag vill förlova mig med dig, veta att du verkligen tillhör mig och att jag till hör dig. att vi tillhör varandra och hör ihop. vill att alla ska se det. vill att du ska älska mig för alltid och att du ska veta att jag alltid kommer älska dig.

du är min dröm, mitt liv, mitt allt Alex Lindgren! klarar inte att förlora dig och hoppas inte jag gör det heller. vill alltid leva med dig min ängel ♥



på tal om annat så är jag ensam hemma och det är skittråkigt. önskar att de "vännerna" man har kunde höra av sig någon gåång och fråga om man vill hitta på någonting. men det är ju alltid jag som får göra det och hur bra mår man av det? ne inte så bra..
det är liksom ingen som mår bra av att känna så, att man är otillräcklig och att det är därför ingen vill vara med en, man ska inte behöva känna så.

och att folk dessutom hittar på saker när man inte är med dom , vafan är det för jävla kompisar. hittar på saker som inte ens stämmer och sen säger det till mina kompisar. usch fyfan, det kallar jag fan inte kompisar. jag fattar inte hur folk kan hålla på så, just so fucking omoget -.- vill ni inte ha mig som vän längre så säg det då istället för att inte säga något sånt som alla ni vet att det inte stämmer.
Idioti.

usch! nu ska jag typ sova eller något. pallar inte skiten längre.

förlåt, men va bara tvungen att skriva av mig lite, lev med det!


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: