Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

LITE FÖR TRÖTT, LITE FÖR KÄR

hejbabe's!

allt väl en sånhär torsdagkväll då klockan är exakt 21:47?
själv tycker jag det är alldeles lagom bra, har hunnit med allt det pappa bad mig att göra och det var:
1. laga mat (korvstroganoff + ris)
2. diska all disk, dvs: allt i diskhon + dubbelt så mycket till(?!) haha. 
3. lägga mina kläder i smutskorgen
4. och sen slutligen städa hela mitt rum så nu ser det faktiskt okej ut ;D.

och nu har jag bara suttit här, smsat med min älskade boyfriend och kommit fram till att det blir myskväll hemma hos honom ute i skogen imon med filmer och bara massa gulligull! 
sådana saker man måste göra ibland, sådana saker man bara behöver göra för att allt annat ska fungera!

så imon efter skolan (tror jag) bär det av ut till honom, så alla vet det så kanske det inte blir speciellt mycket update imorgon och på lördag.. och juste på lördag är det ju Björnholmen med, någon av er som läser min blogg som ska dit? :) 

imon börjar skolan klockan 8:00 med uteidrott... jag orkar inte, menmen, efter det är det entreprenörskap med eva och sen lunch och efter det matte & sist men inte minst svenska, usch vilken jobbig dag och ändå slutar jag vid 14:10.. det tror man minsann inte, ehehe.
eller är det bara jag som är lat?

nåväl, nu bara svammlar jag ändå när jag skriver så nu är det dags att kolla fb en snabbis och sedan hoppa in i duschen, ringa och säga godnatt till älsklingen och sedan hoppa i säng och läsa lite!

skriver lite imorgon innan jag drar mig mot skolan så får ni lite att läsa medan jag är i skolan! :)

Ha det gott så hörs vi imorgon alla fina bloggläsare! :)


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: