Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Sista dagen på jullovet!

Tjeeenare fan!
Ledsen att det har varit så kass uppdatering dessa två dagar, men jag har haft fullt upp med att njuta av mina sista lovdagar här denna gången. Så jag bestämde mig för att tillbringa de sista dagarna på lovet med min fina pojkvän, och det var det värt. Har haft det hur mysigt som helst och bara gosat och kollat på film. Det blev Ice Age 3 eftersom att Alexander inte hade sett den. Lite barnsligt kanske, men you know, man är inte äldre än man känner sig! ;)
Och så idag då ville han ha sällskap till Eksjö av mig, han gillar nog inte det där med att åka buss och tåg själv, om jag har förstått saken rätt.. Men som sagt vad gör det när han ändå har en flickvän som aldrig lär sig köpa så många paket som det behövs för att stanna hemma i 4 dagar, haha. Så jag behövde ju ändå dra en vända in till Eksjö och passade på nu då, då det kändes ganska passande, haha.
Så som sagt jag åkte in till stan, köpte cigg och drog några varv på stan med Kim i hans nya BMW innan jag tog bussen tillbaka hem. Och nu har jag gjort lite inlägg hit till bloggen, ätit och ska snart hoppa in i duschen en snabbis, hihi.
Och på tal om annat.. Fett enormt meganervös inför imorgon, då jag börjar på IV, även fast jag inte vill det, så detta ska ju bli en utmaning det med, haha. OMG nu kom den mesiga sidan av Amanda fram, den jag lovade mig själv att inte visa! Men jag antar att det kommer gå finfint, bara jag ger mig fan på det, och det tänker jag ju göra. Ska ha minst E i Matte, och minst C/D i alla andra ämnena innnan jag går ut  skolan om 1,5 år, och det kommer jag också ha bara jag satsar ;)

Förövrigt så firar jag och min underbara älskade pojkvän 2 månader idag, du förgyller mina dagar baby, svär du är mitt allt! ♥

-
Dagens bloggvinnare kommer ut klockan 21:00 idag, så kika in då ifall att ni är lite nyfikna att se om de just va du som vann! Annars finns där en till chans att bara anmäla dig i samma inlägg, det är bara skriva "Jag är med" så ser jag det! ;)

IzabellaEriksson

Hej nu är dagens blogg avslutad, kika in och kolla om det va du som vann! om inte så va gärna med igen :)



http://iizabellaeriksson.myshowroom.se/vinnarna-ny-omgang/#comment

PUBLICERAT DEN 2012-01-09 KLOCKAN 19:37:02
BLOGG: http://iizabellaeriksson.myshowroom.se
;)

vi är inte så jävla glada över att ha dig på IV heller ska du veta.

PUBLICERAT DEN 2012-01-09 KLOCKAN 20:09:09
Louise - Fotoblogg

Kolla om du blev dagens blogg!

PUBLICERAT DEN 2012-01-09 KLOCKAN 20:40:37
BLOGG: http://lollorydhxd.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: