Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Svar på tal!


;) om Sista dagen på jullovet!:

vi är inte så jävla glada över att ha dig på IV heller ska du veta.

Svar: För det första, varför vågar du inte stå för vem du är? Är det för att vi bägge ska gå på IV nu eller? Så att det kan bli massa tjafs?
Och för det andra: Varför är ni inte glada av att ha mig där då? Men som sagt jag ska bara koncentrera mig på att plugga under tiden jag går där och skiter i att ni inte vill ha mig där, för det är en skola som skola, och alla har rätt att vara där, så jag tycker bara det är så barnsligt det ni håller på med, som sagt, nästa gång du ska kommentera skadar det ju inte att du skriver ditt namn (om du nu vågar det?!) haha!


blubb

vadå inte glada att ha henne på iv?, asså ingen är glad över att du finns ditt cp. låt amanda va

PUBLICERAT DEN 2012-01-09 KLOCKAN 20:57:33

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: