Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Godmorgon!

Jag är fortfarande sjuk och det är ju tråkigt, men pappa har tvingat mig till skolan iallafall. Så det är väl bara pinna iväg dit om en timme, vilket jag verkligen inte känner för. Efter skolan ska jag ut och fota lite vårbilder och sen kanske jag lägger upp några här, men de flesta fotona kommer upp på biddagboken. Nu hade jag tänkt att äta frukost och göra mig iordning, sedan bär det av till skolan somsagt. Men under skoldagen kommer Albert och hämtar mina pengar, det kommer bli bäst på valborg. Men det enda dåliga är ju att Alexander inte kommer in till stan, bara för att han ska lacka bilen, kunde han inte valt en annan dag? :p



det blev en höstbild nu bara för att jag inte har några andra bilder ;p


PUSS&KRAM/
Amanda


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: