Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

sjuk igen..

nu är det ju så att jag faktiskt har glömt bort min blogg jävligt länge. så det kommer nu en liten uppdatering..
det har inte hänt så mycket, men jag är taggad som fan till valborg, bara jag får tag i dricka tills dess..
men det ska nog gå att fixa, hoppas jag!
Men det som är dåligt är att elllan inte kan vara med och festa för hon ska tävla dan efter.

idag åker älsklingen tillbaka till götet men kommer hem igen på torsdagkväll, mycket mys blir det då.
uhm, på valborg ska jag vara med kajsa, sanna, pysen, allbert och mångamånga fler, det är bara höra av er om ni vill ses!

och justdt, jag måste ju säga att jag inte kommer kunna uppdatera bloggen varje dag men att jag kommer göra så gott det går, för jag har inte internet hos både mamma och pappa.
men jag hoppas att ni klarar er, vilket ni borde?

men nu ska jag gå och ta ngt att äta och sen kolla på andraavenyn på www.svtplay.se/andraavenyn.

/ aamandasandell <3



Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: