Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

tjosan!

nu är man hemma efter en mycket seg men snabb dag i skolan. ska bara äta lite och sen gå ut och ta lite foton :)
vid fyra ska jag hämta min kusin på hennes praktik och sen åker vi och gymmar, det kommer bli skönt eftersom jag inte har tränat sen förra torsdagen, vilket är en hel vecka. nu ska jag även be pappa när han kommer hem att han börjar köpa sallad och sådant nyttigt som man ändå blir mätt på, låter inte det helt perfekt? :)

imorgon ska jag bara ta mig förbi skoldagen och sen är det dags att låta festen börja!
det kommer bli sånt jävla ös i eksjöstad imorgon och under natten till lördagen :D
men det kommer iallafall bli gaalet kul.

nu ska jag ut,



PUSS&KRAM/
Amanda :*


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: