Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

torsdag morgon!

jag vaknade klockan sex på grund av att farmor ringde, hon har tydligen blivit svullen runt ögonen och i resten av ansiktet. hon ska åka upp och kolla det men ändå så tror hon att det är pga att hon äter/har ätit pencillin, men det vet man ju aldrig, så det är ju bättre att åka upp och kolla det iallafall.

jag börjar vid nio idag och först har vi språk -> so -> lunch -> biologi -> och sist matte, sen slutar vi, det är underbart skönt att sluta klockan 13.40 på torsdagar.
det enda som inte är kul av lektionerna idag det är nog biologi, men jag ska nog klara det med :)
OCH nu har jag äntligen fixat cider, det blev så att jag och sanna delade på ett flak, asgottt-tt!
men nu ska jag nog fortsätta med mina bilder jag pysslar lite med.
Tjosan!



PUSS&KRAM/
Amanda ,


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: