Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

skolan har kommit igång igen ! :)

jaaahaa, nu har ju skolan kommit igång igen.
eller ahh, den kommer igång idag..
det är iallafall den första riktiga skoldagen på östanå.
och många skulle tycka att det skulle bli spännande men jag vet inte redigt, jag går bara dit för att jag måste liksom.
men hoppas att det blir lite spännande iallafall ,
nu ska jag fixa mig klart och sen bär det av till skooolan !

- är hos mamma denna veckan men jag tror nog att jag ska kunna blogga ändå eftersom att vi typ alltid kommer sitta vid datorn i skolan!

- lars alexander eric rydholm,
  min dröm,
  mitt liv,
  mitt allt.
 I LOVE YOU! <3

PUSS OCH KRAM AMANDA :)

mja

faaaan va din blogg är bra asså. skulle me viljs vara så bra på att blogga (a)

PUBLICERAT DEN 2010-09-05 KLOCKAN 02:12:55

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: