Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

dag 1 - om mig! :) :**:*:*:*

ehah, jag vet inte riktigt vart jag ska börja, men ja. jag heter amanda sandell och bor i skitstaden eksjö som ligger i småland. jag är 16 år och 4 månader ( ja, månaderna gör stor betydelse! ) och mina föräldrar är skilda, så jag bor varannan vecka hos mamma och varannan hos pappa.

hos mamma har jag 4 systrar, jessica, jennifer, josefin och tindra, jess & jenn är äldre än mig och jossan och tindra är yngre, så jag är alltså mellanbarnet. fördelar? - ibland! hos mamma bor jag 5 km utanför stan mot skurugata, det är ganska segt när man ska in till stan och måste be om skjuts och så hela tiden, men min syster jossan, hon är så hurtig att hon brukar gå till stan och hem, men jag är så lat så det orkar inte jag! :) haha.

hos pappa är det bara jag och pappa som bor, och vi bor i en lägenhet ca en km bortanför stan, så det är lagom gött. vill dock att han ska bo på andra sidan stan, mot stationen. men man kan ju inte få allt här i livet ;) så jag är helt nöjd med pappas val!

jag går i skolan i eksjö på Östanå som ligger ungefär mitt i stan och jag går på handelsprogrammet och det är asslappt och jag är helnöjd med mitt val. vi är 10 stycken i klassen så vi är inte någon speciellt stor klass. men det är ganska skönt oså.

på fritiden ska jag börja spela innebandy och så är jag med kompisar och färgar hår och lever livet. festar händer också ibland! jag sitter vid datorn ibland också, men det är ju inte såå mycket. så det är gött. men för det mesta är jag med kompisarna. och sen har jag haft en pojkvän i 13 månader, men det tog slut för ca 1 månad sen, så jag är singel och lever livet. dom kompisarna som jag är mest med, det är sanna, becka, ellan, mini, och typ, ballen! nicefan! :)

jo men det var nog allt jag hade att säga idag, hoppas inte det blev för mycket att läsa, och om det är något du/ni undrar så är det bara skriva en kommentar och fråga! :)

XOXO / aamandasandell '  :)


detta är jag dåå, en helt normal tonåring! ;) hah :*
Alexandra - Uppsalas största blogg

sv: hahah aj fan ja de kan ja tänka mig xD



Föresten gumman så vill jag tipsa dig om en sjukt bra sida http://www.spinglo.com/i/vadfanskajagheta

Där kan du vinna macbook air 9, ipad elelr iphone:D 25 st vinner varje dag :D. Genom att bli medlem :D Sen får du större chans om du värvar andra att gå med :) Hoppas du blir medlem! Om du undrar något är det bara att fråga! Du skriver sen ditt mobilnr så får du ditt lösenord. Du ska skriva +46 innnan ditt nr och då ta bort den första nollan, tex +46070 om ditt nr börjar med 070. Sen är det bara att logga in på sidan, och sen logga in med din facebook, så är allt klart ;)

Om du inte är intresserad så ber jag om ursäkt att jag störde, men detta är hur bra som helst så kunde inte låta bli ^^,

PUBLICERAT DEN 2010-12-01 KLOCKAN 10:45:28
BLOGG: http://vadfanskajagheta.se
Jessica Limont

Svar; det är riktigt bra idag tack! :) Hur är det själv?

PUBLICERAT DEN 2010-12-01 KLOCKAN 15:22:05
BLOGG: http://www.MrMrs.se

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: