Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

dag 11 - mina syskon :*

hihi ja. jag har alltså 4 till syskon, alla är tjejer. men det är bara ett som är mitt riktiga, och det är tindra. hon är 9 år, går alltså i 3an och är alltid glad och busig. hon är den som är mest lik mig med min humor och vi har alltid kul tillsammans! :)
josefin har vi sen, hon är 13, men fyller 14 nu om fem dagar, så hon håller på att bli fjortis (mer än hon redan är) Haha! men hon går alltså i 8an och är typ min "fiende" hemma. vi bråkar om allt och inget. men samtidigt är vi även bästa kompisar! :)
sedan kommer jennifer , en galen syster på 20 bast som har gått ut skolan, jobbar på äldreboende, gick barn och fritid och som har varit au pair i bryssel. skön tjej med sköna värderingar. bråkar nästan aldrig med jävlas alltid med mamma och erik! :)
och sist med äldst kommer jessica en tjej som har gått floristlinjen och nu jobbar på lidl i tranås (tror jag?!) haha. jag har inte så mycket koll på henne. men hon är iaf 21 år, bor i hus med sin pojkvän, emil. har massa katter och bara lever livet. jaa.. vet inte vad jag ska skriva mer?! :P

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: