Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

dagen igggår, :D

hahaha jaadu, den va värd som fan. först skolan, gjorde inte ett skit. bara segade igenom dagen. sen hem och äta, ta in ved, städa rummet och åka på lucia i kyrkan som jossan va med på. sen hem igen, viktor och ballen kom då också, så lite fika och shit. sen kollade vi på "ung&bortskämd", vilket är hur jävla kul som helst. men jag blir så sjukt trött på daniel. kan inte han bara hålla käften eller åka ut?!
sen så när det var slut skulle viktor och ballen dra, så dom körde bort mig till morfar *lat jag är* så hämtade jag mjöl där. ska ha de till ett projekt i skolan. :)
sen gick jag hem, duschade och gick och la mig, trött som jag va så somnade jag dirr, och skulle kunna somna nu igen :D haha, skulle va asskönt!
aja, ska kolla bloggar nu igen :)
pusshej snyggingar!

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: