Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

du är så jäääävla snyyyyygg! :*:*:*:*:*:*:*:*

eh, ah. du är det. fyfan va snygg du är viktor, fan kommer sakna dig i helgen asså, du är så jävla underbar! :D

men jao! jag sitter hos markus ftf, gött som fan. men ska snart hem, för ska ut och dela ut flygblad på julskyltningen imon, med skolan -.- , fast är ju med becka, så de blir ju chill... men sen kanske jag ska jobba me, om fittan inte dissar mig :o så sur jag blir då!
men jao. väntar på christian och conny nu, så jag kan komma hem snart. för mamma dödar mig annars :( livet, vekligen!
men ah, ska va lite social innan jag ska hem nu.............. hahah! :)
PUSSHEJDÅOKEJ?!

olle åkte ut, borde vart han och jay på finalen , uh..fyfan!:o

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: