Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

dag 13 - den här veckan :)

hm ja. denna veckan är det ju alltså nästan bara julpyssel som gäller. har julstädat och så. pappa har fixat julskinkan och vi ska ta in och klä granen idag. sen ska jag också ta fram tomtar och sånt pynt att ha på mitt rum, möjsigt! men i måndags hade vi hp-cupen och hp08  vann, sen kom vi (hp10) och sist kom hp09, så dom vart lite sura på oss ;) efter det åt vi på sunrise och sen drog jag hem. i går va jag inte i skolan, feber oså, och sen drog jag ut och fixade cigg och va med sanna, becka och chaima. gött. sen kom pappa och hämtade mig och så åkte vi hem, lagade mat och städade. efter det va det innebandy som jag och ellan var med på, hade askul, även att jag är skitdåig ;) haha!
aja, ska ladda ner lite filmer nu, ha det gött.
peace off dude's! :)


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: