Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

i just wanna to be the only girl in the world,

dagen igår va rättså grym. va med sanna och becka efter skolan, sanna skrev in sig oså, sen gick vi till lidl och ica och stationen, och på stationen väntade vi på viktor, och becka åkte till m-lund. sen efter ca en timme kom viktor och de va chill. han körde hem mig oså, det va gött. men mamma va sur när jag kom hem bara för att jag inte kom hem när jossan kom hem. hon tyckte det tog för lång tid för mig att komma hem. och efter att jag hade kommit hem hämtade jag ved oså och sen så läste jag en stund, sen var det middag, efter det kollade vi på film och sen så va de innebandy, skulle vart med men sanna var ju inte där, så då vart de inte så kul ju, så jag skippade det , höhö. då blev mamma ännu surare, vilket är lite kul :P
menmen, finns inte mycket att göra åt det nu, och så va jag med christian och viktor :)
men nu ska jag jobba så inte eva blir sur, ha de gött!
puss tja hejs ha de suveränt!

emelie johansson

hehe tack vad gulligt sagt! :)

vill du reklamera min blogg? :)

PUBLICERAT DEN 2010-12-15 KLOCKAN 12:50:50
BLOGG: http://eemeliefilippajohansson.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: