Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Jadde - living to love you :*

~ jag har blivid kär i denna låten, har lyssnat på den hela kvällen, underbar! :) <3



Baby for all my life, don't you know that it's true ?
I'm living to love you .
Don't baby, don't need trust, If you feel what I feel,
trust youre heart and do what I do,
cause I'm living to love you .

Jag sitter här och blunder,
tänker efter på igår, när du låg här brevid mig och jag smekte ditt hår.
Jag vill alltid vara din, vi ska alltid vara vänner, jag kommer alltid svara när du frågar vad jag känner .
Om morgondagen inte kommer så vill jag att du ska veta,
jag har redan slutat söka och leta, det här är första sidan på ett oändligt kapitel .
Ditt namn och mitt brevid varran och ett hjärta i mitten .
Ingenting kan någonsin få någontinga att brinna, som mitt hjärta brinner när du kommer fram ur dimman .
Likadant som du försvann den gången då vi träffades, men likadant fick jag en chans, jag vet att jag lyckades .
Nu är vi här, och hela kroppen skävler, stanna här,
från natt till dag till kväller .
Om morgondagen inte gryr och solen inte stiger ,
det är för dig jag lever och jag skänker hela livet .

Baby for all my life, don't you know that it's true ,
I'm living to love you .
Don't baby, don't need trust, If you feel what I feel,
trust youre heart and do what I do,
cause I'm living to love you .

Dagarna har gått och jag känner bara starkare, kan du inte se att mitt liv har blivit lättare ?
Kan du inte känna att kroppen känner lycka ?


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: