Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

jag ångrar att jag torkade så många tårar för dig

jag vet inte vad som kommer hända nu, jag och sanna ska iaf te soc snart, eller ja, efter skolan. då ska vi snacka om lite skit! som jag inte kommer nämna här. hoppas det kommer lösa sig iaf.. men nu sitter jag och ska göra ett flygblad, göttans! :)
jag vetifaan hur jag ska klara detta själv när du inte är här och kan hjälpa mig. men det måste väl gå....

sluta va så fin!

imon fyller min kära morfar år, så efter skolan ska jag troligtvis ut dit och fira honom. men har inte köpt något :/ funderar på om jag ska köpa något ändå, han kanske skulle bli glad då? min kära morfar! :')

aja, ska fortsätta lyssna på musik nu och bara chilla ;)
hejhoppnegersnopp! ;D


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: