Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

jag gråter varje natt. orkar ingenting, men ingen bryr sig. INGEN!

varje kväll sitter jag här, varje natt.
ingen bryr sig om hur jag mår, jag bara spelar med att jag är glad.
egentligen är allt åt helvete.
ingen som bryr sig.
jag gråter mig till sömns nästan varje natt.
men jag är som vanligt på dagarna.
för ingen bryr sig.
inte en jävel, inte en själ...
sömnlösa nätter, gråtande nätter,
det är allt jag har.
inget fungerar ingen bryr sig,
alla bara kör sitt race och skiter i dom andra.
sitter hemma varje natt, när jag egentligen skulle vilja supa bort all smärta.
men varför?
jo för att ingen bryr sig,
inte ens du
du som är min..
du som säger att jag kan lita på dig och att du alltid finns där för mig, inte ens du.
du finns inte när jag verkligen behöver det.
jag skiter snart i allt
pallar int mer.....
Vladmir Qoschka

bryyyyy

PUBLICERAT DEN 2010-12-29 KLOCKAN 02:35:36
aamandasandell '

men bry dig inte då om du nu inte vill de, läs inte min blogg heller dåå.

PUBLICERAT DEN 2011-01-08 KLOCKAN 17:05:47
BLOGG: http://aamandasandell.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: