Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

jullov imon och jag är depp= suger!

jag är inte taggad till julafton någonstans, eftersom jag har varit på detta humöret i sisådär 3-4 dar nu. vet vad det beror på, det är på dig, du med stort D! jag saknar dig. saknar att alltid ha någon att prata med, i alla lägen. men jag vet. det var jag som sabbade det så jag får ju ta det... men det är jobbigt. och viktor & christian, de är bara täckmantlar för saknaden av dig.. det är jobbigt. men enligt vad ryktena säger så verkar du ha det rättså gött. så jag ska inte störa dig!
jag bara saknar dig sisådär överdrivet mycket, förlåt!

dagen idag har bestått av att vara hemma från skolan, sen gick jag till stan och träffade becka, sanna och chaima. kollade kläder oså. sen drog jag hem och städade och lagade mat. sen blev de dra te tommy, (tommy? du är bara för mycket. sluta ta på mig och tro att det kommer bli ngt för de kommer de inte. jag tycker bara du är äcklig!) och sen efter de blev de innebandy, och kan du tänka dig? - jag var med! :D nu vetifaan vad jag ska göra, chilla, ladda ner en film och lyssna på musik kanske? :)
så blire nog, puss darling's!

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: