Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

men sluta va så fuckin' snygg dååå!

så trött jag blir , varför gilla dom som redan har tjej...så meningslöst....
men jao!

dagen har varit händelserik..
först:
- mamma väckte mig vid halv 10, duschade oså, sen skulle ja in te stan och dela ut reklamblad oså, me skolan, eller ah, åt skolan, men me becka! sen efter de va vi på willy's lite o värmde oss, sen gick vi te stationen för becka skulle hem, och pappa skulle hämta mig. sen när jag kom hem så somnade jag i fotöljen och sen när jag vaknade kolla jag lite på tv, spelade wii och hade de allmänt gött. sen kom mamma och dom och sa att de va pizza nere hos matte, emma & meja, så då drog ja dit. efter de gick ja hem och kollade tv och spelade wii igen , sen kom alex och hämtade mig, vi snackade lite och drog te stan för att hämta hans saker som va hos pappa, hans halsband & jacka, så han fick de. sen körde han hem mig och typ ja satt kvar i bilen lite och typ lipade, men tror inte han märkte de, för typ lutade mig mot hans axel en liiten stund....

efter de gick ja in och kollade på kung fu panda, värd film , efter de kom mamma och dom hem, och då kollade vi på "så mycket bättre" tror de va sista gången idag, och det är fan hur bra som helst. helsjukt att man kan fixa ett så bra program!

imon:
- jag ska städa rummet, baka pepparkakor , måla ett bord, städa mitt rum, sova ut och äta hos viveka & lennart och sen va me viktor, saknar grabben som fan. och sen hoppas jag att jag slipper jobba, för jag orkar inte med det imon, :P

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: