Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

morden i Sandhamn.. :'(

.. jag dog när jag kollade på det, uhu. fjollig jag är. det är ju bara film.. men vissa sånna filmer går helt okej, men denna va jobbig. hade ont i magen hela tiden och min räddare i nöden var Linusbabe <3
hade dött om jag inte hade kunnat prata med han.
men iaf, ang. filmen: den va värd som fan om man gillar sånna filmer, och så, och man blev nervös av alla snesteg de tog xd, men den va bra iaf, och grym om man gillar spänning! huhu. vilket jag hatar ;o!
men ah, ska nog sova lite nu, ska upp imon vid halv 9 för att åka t jkpg me sannapanna!
så vill va pigg ju :)
men ah. ni kan få en puss, men Linus får miljoner pussar!


ahhh, uhuhu, jag dog *räädd*

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: