Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

sseeggttoorrssddaagg.ssee

sitter i skolan och har skittråkigt. har verkligen ingenting att göra och jag tänker inte vara med på matten sen, palla. så jag drar hem till sannapannasnyggning ist, möe gött asså! så ska jag få pengar av pappa till mat också innan jag drar dit. de är finfint! och sen blire sanna iaf, efter de blire troligtvis bussen till mamma dårå, om de inte blir viktor, men den rumpan ärju så seg på att svara på mess, så de beror ju på ;) haha!
men jag ska logga ut och skit nu, så ha de gött så får vi se när jag kan skriva igen, är ju hos mamma som sagt :P
ajaa, tjatjenahejdå! :D


ska hem till denna idioten nu, puussss sannapannasnygging! ;D
~ Elin Mattsson´s Fotoblogg ~

Superfin blogg!

PUBLICERAT DEN 2010-12-17 KLOCKAN 09:34:03
BLOGG: http://elinmattssons.blogg.se/

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: