Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

time for brunch, om halsen pallar vill säga, huhu!

legat i sängen tills nu, måste upp och äta innan jag mår dåligt igen. men det beror ju iofs helt på halsen, eftersom att jag har så gudförbannat ont i den stackarn, men han får fan acceptera att jag ska äta. dör ju annars. huhu. det är inte alls kul att jag har lyckats bli sjuk nu till jul, så jag ska göra allt för att bli frisk som en ärta tills julafton :) 

idag ska jag och pappi ta in granen och klä den lite fint. sen äta och sen vet jag inte vad som händer, hehiho.
kanske träffa ngn kompis eller bara chilla med filmer, popcorn, chips & dipp. det skulle vara sisådär fett nice! sen måste jag träffa dig också, dig med stort D någon dag..
peace off dudes ;)


ngn random bild från sommar'n -10 ;d

Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: