Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

TJENA TJAFAN HEJ HALLÅ HEJSAN TJOLAHEJ HEY DUDE'S

Eh. jag är inte normal. nu har vi rett ut det. men jag är iofs lite bättre än dig. jag dissar ju inte iaf. jag hatar min dator och min mobil också. datorn dampar och stängs av hela tiden. och mobilfan skickar inte iväg smsen. ÅH VILKET DAMPUTBROTT JAG SNART FÅR. ELLER OJ, DET KANSKE VAR DET JAG FICK NU?! ehja. vet inte vad jag ska skriva.... träffade viktor och ballen en sväng innan, det var gött. men ballen tyckte nog inte det, för han va tyst hela tiden och sa inte ett pip till mig, hehihohu. roande som faan!
iaf, vi drog till nässjö och sen tillbaka till eksjö igen, onödigt? - jao!
sen skulle viktor dock åka till tidaholm igen, -.- så han släppte av mig vid ca åtta hemma, så nu har jag bara chillat och så, jao!
och ja. jag hatar när viktor ska till tidaholm. för jag tycker ju om att träffa honom. ( när han inte är med lollo vill säga.....) ehe. för jag tycker om honom! han borde bli min(?!)
huhu simma lugnt dude's (:


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: