Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Godmorgon,

Jag har precis vaknat, och man kan säga att jag är gaanska irriterad för det var pappa som väckte mig idag igen.. (kl. 11.10) usch! Men idag tror jag det blir att vara med sanna, om hon nångång kommer in till stan (a), för jag har inget att göra,

Jag var ju hos tandläkaren i onsdags, men då tog dom bara massa avtryck och röntgenbilder, och det är jag jätteglad för, att jag inte fick tandställiningen nu iallafall. Men då när vi var klara hos tandläkaren sa mamma bara : jag hittade cigg i din jacka, släng dom omedelbart ... och jag har nu utegångsförbud i 1,5 vecka :OO, jag kommer aldrig att klara det,,,, hoho!

Nu när jag är klar med datan ska jag se om det är någon som är hemma, och är det det så kan jag inte gå ut och röka.. :O, och jag som är förbannat röksugen, hihi!
Efter att jag har gjort det blir det nog att äta frukost och sen duscha.. sen blir det nog datorn igen :))

Jag saknar min babe hur mycket som helst, han är den underbaraste som finns i hela världen, :) men nu tycker jag att han kan komma hem, för alexander?
- I really miss you, <3

PUSS&KRAM/
Amanda :*








(bestämde mig för att redigera lite bilder, här är resultatet, ganska nöjd ;) )


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: