Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Mitt i Natten,

nu sitter jag här som vanligt mitt i natten och segar med datan i mitt knä..
Sanna och Emma skulle sovit här inatt, men dom blev utkörda av pappa ><.
elaakt, :p

jag tycker synd om mig själv,
jag är smutsig och äcklig,
men han sa att jag har förtjänat det och att det kommer hända fler gånger.
don't walk alone in the dark, dark night..

kan inte baby bara komma hem nu?
varit borta alderles för länge tycker jag.. ;o.
jag orkar inte vara utan dig,
när du är borta känns det som att jag inte har något att se fram emot.
eftersom du inte kommer hem på så länge..
men när du kommer hem har jag planerat att du ska sova hos mig och att jag ska krama sönder dig, eller inte så mycket att du går sönder,
för då skulle jag bli väldigt ledsen, 
men jag tycker att du ska komma hem nu,
livet är jobbigt att leva utan dig vid min sida babe ! <3333
älskar dig så otroligt mycket,
mest i hela världen finaste :* <3


PUSS&KRAM/
Amanda
:*


( jag har inte gjort något nu, bilden bevisar bara hur jag mår när jag
saknar baby.. :'( <3 )


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: