Denna bloggen är värd 2 561 kr noll kontroll -

Tränat klart precis..

Nu har jag typ tränat klart och ska gå till stan för att träffa Sanna & Putte!
Kommer bli alderles lagom nice, sen ska jag även ut till Alex och hämta my cigarrettes! :D
och alex har accepterat att jag röker nu :p, ganska sent men alderles lagom tid iaf :D
MEn nu tror jag att jag måste dra..

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
På onsdag kommer jag få tandställning (räls...), vilket inte är kul överhuvudtaget hoho!
Men men, vad finns det att göra lixxxoooom!?!? , 
 
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
På torsdag ska jag troligtvis med Ellan och åka slalom någonstans :DDD,
hur kul som helst! :D <3

PUSS&KRAM /
Amanda :*


Haha, fjortisbild där jag är enormt oseriös! :D <3


Lämna en fin kommentar?

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: